FAQS

Λογαριασμός και προφίλ Fresha (1)

Για να ξεκινήσετε στο Fresha:

  1. Πηγαίνετε στο Fresha ή κατεβάστε την Εφαρμογή Fresha και επιλέξτε Εγγραφή.
  2. Κάντε κλικ στην εγγραφή με Email ή Συνέχεια με Google ή Facebook.
  3. Αν κάνετε εγγραφή με email, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και κάντε κλικ στο για να συμφωνήσετε με την Πολιτική απορρήτου, τους Όρους Χρήσης και τους Όρους παροχής υπηρεσιών.
  4. Κάντε κλικ στην Εγγραφή.

Πώς μπορώ να διαχειριστώ τα ραντεβού μου στη Fresha; (2)

  • Κάντε κλικ στο Τα ραντεβού μου για να δείτε τυχόν προηγούμενα ή προσεχή ραντεβού σας.
  • Επιλέξτε το ραντεβού που θέλετε να ακυρώσετε.
  • Κάντε κλικ στην Ακύρωση και ξανά στην Ακύρωση για επιβεβαίωση. Ανάλογα με την πολιτική ακύρωσης του χώρου, ενδέχεται να υπάρξει ανάλογη χρέωση.
  1. Κάντε κλικ στο Τα ραντεβού μου για να δείτε τυχόν προηγούμενα ή προσεχή ραντεβού σας.
  2. Επιλέξτε το ραντεβού που θέλετε να αλλάξετε.
  3. Κάντε κλικ στην Αλλαγή ραντεβού και επιλέξτε τη νέα ώρα και ημερομηνία. Στη συνέχεια κάντε κλικ στην Επιβεβαίωση. Ανάλογα με την πολιτική μη έγκαιρης ακύρωσης του χώρου, ενδεχομένως να υπάρξει ανάλογη χρέωση.

Μόλις επιβεβαιωθεί, το ραντεβού θα επικαιροποιηθεί αυτόματα στην ενότητα Τα ραντεβού μουκαι θα λάβετε ειδοποίηση που θα επιβεβαιώνει τις αλλαγές στην κράτησή σας.

Πώς μπορώ να διαχειριστώ τα στοιχεία του λογαριασμού μου στη Fresha; (4)

Για να προσθέσετε μια μέθοδο πληρωμής:

  1. Μεταβείτε στο Προφίλ και επιλέξτε Μεθόδους πληρωμής.
  2. Κάντε κλικ στην Προσθήκη νέας κάρτας και συμπληρώστε τα στοιχεία σας.
  3. Αποθήκευση αλλαγών.

Για να αλλάξετε μια υπάρχουσα κάρτα:

  1. Μεταβείτε στις Μεθόδους πληρωμής και επιλέξτε Αλλαγή τρέχουσας κάρτας.
  2. Εισαγάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας.
  3. Κάντε κλικ στην Αποθήκευση για να επιβεβαιώσετε τις αλλαγές σας.

Για να διαγράψετε μια υπάρχουσα κάρτα:

  1. Μεταβείτε στις Μεθόδους πληρωμής και επιλέξτε την κάρτα που θέλετε να διαγράψετε.
  2. Κάντε κλικ στις τρεις τελείες δίπλα στα στοιχεία της κάρτας σας και επιλέξτε Διαγραφή κάρτας
  • Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις και επιλέξτε Ρυθμίσεις ειδοποιήσεων.
  • Κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις ειδοποίησης συσκευής για να ορίσετε ποιες ειδοποιήσεις της εφαρμογής θέλετε να λαμβάνετε.
  • Χρησιμοποιήστε την κλίμακα ολίσθησης δίπλα στα Μηνύματα κειμένου για να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ειδοποιήσεις μηνυμάτων κειμένου σχετικά με τα ραντεβού σας.
  • Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις και επιλέξτε Σύνδεση στα socials.
  • Κάντε κλικ στη Σύνδεση για να συνδέσετε τον λογαριασμό σας Facebook, Google ή Apple.
  • Μπορείτε να τους αποσυνδέσετε οποιαδήποτε στιγμή κάνοντας κλικ στην Αποσύνδεση.
  • Μεταβείτε στο Προφίλ και επιλέξτε Επεξεργασία προφίλ.
  • Κάντε αλλαγές στο όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση email σας.
  • Κάντε κλικ στην Αποθήκευση για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας.

Χωρίς κατηγορία (8)

Ζητούμε να παρέχετε ειδοποίηση τουλάχιστον 4 ωρών για ακυρώσεις.
Δεν θα σας ζητηθεί καμία χρέωση καθυστερημένης ακυρώσεις ,εκτός και αν η εφαρμογή κρατήσεων μας σας ζητήσει κατα τη διάρκεια επιβεβαίωσης της κράτησης σας, να αποδεχτείτε μία νέα πολιτική κρατήσεων με συγκεκριμένους όρους.

Ο πιο καλύτερος και ιδανικός τρόπος,είναι φυσικά να κανείς τη κράτηση σου online και απ τη στιγμή που θα διατηρείς το δικό σου προφίλ στην εφαρμογή κρατήσεων μας, θα έχεις υπενθυμίσεις μέσω email και sms για τα επερχόμενα ραντεβού σου, θα ενημερώνεσαι μέσω email για όλες τις εκπτώσεις που έχουμε αλλά και εκπτώσεις που αφορούν τη τακτική επισκεψιμότητα σου.
Θα έχεις επίσης άμεση πρόσβαση στα Voucher και στα Membership plans που προσφέρουμε και μπορείς επίσης να τα αγοράσεις online.

Ναι, προσφέρουμε μια σειρά από δωροκάρτες και πακέτα μέλους.Μπορείς να τα βρεις, είτε μέσω του ιστότοπου μας,είτε άμεσα από την εφαρμογή κρατήσεων μας.

Για τους τακτικούς μας πελάτες,λειτουργεί στην εφαρμογή κρατήσεων μας μια αυτοματοποιημένη διαδικασία εκπτωτικών email ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Όταν έρθει η ώρα της πληρωμής, μετά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, θα πρέπει να δείξετε τον κωδικό της Δωροκάρτας που παρατίθενται στην αρχική απόδειξη. Ανάλογα με το αν είχατε αγοράσει το κουπόνι για τον εαυτό σας ή το λάβατε ως δώρο, θα βρείτε τον κωδικό του κουπονιού σε ένα από τα ακόλουθα μέρη:

  • Στην ενότητα Τα κουπόνια μου στον Fresha λογαριασμό σας
  • Στο έντυπο κουπόνι που λάβατε.
  • Στο email επιβεβαίωσης της αποστολής του κουπονιού.

Όταν βρείτε τον κωδικό του κουπονιού, δείξτε τον στον πάροχο υπηρεσιών και το κόστος της υπηρεσίας θα αφαιρεθεί αυτόματα από την αξία του κουπονιού.

Αν το κόστος της υπηρεσίας είναι υψηλότερο από την αξία του κουπονιού, μπορείτε να πληρώσετε το υπόλοιπο με μια εναλλακτική μέθοδο πληρωμής. Αν το κόστος της υπηρεσίας είναι χαμηλότερο από την αξία του κουπονιού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόλοιπο στο επόμενο ραντεβού σας.

Για να αγοράσετε ένα κουπόνι online:

 

  1. Εισέλθετε στη Fresha, είτε μέσω της εφαρμογής, είτε μέσω του ιστότοπου μας .
  2. Μεταβείτε προς τα κάτω στην ενότητα Δωροκάρτα και επιλέξτε αυτό που θα θέλατε να αγοράσετε.
  3. Προσθέστε την ποσότητα και κάντε κλικ στη Συνέχεια.
  4. Επιλέξτε έναν παραλήπτη – Μπορείτε να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας, να κάνετε Εκτύπωση ως δώρο ή Αποστολή με email ως δώρο.
  5. Αν κάνετε Εκτύπωση ως δώρο, προσθέστε ένα όνομα και ένα εξατομικευμένο μήνυμα, και κάντε κλικ στη Συνέχεια. Μεταβείτε στην Προβολή επισκόπησης εκτύπωσης για να δείτε την όψη του κουπονιού.
  6. Αν κάνετε Αποστολή με email ως δώρο, προσθέστε ένα όνομα και ένα εξατομικευμένο μήνυμα, και κάντε κλικ στη Συνέχεια. Αυτό θα αντικαταστήσει τον προεπιλεγμένο τίτλο και περιγραφή του κουπονιού.
  7. Όταν φτάσετε στο checkout, επιλέξτε ή προσθέστε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής σας και κάντε κλικ στην Πληρωμή τώρα. Αν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα λογαριασμό στο Fresha, θα σας ζητηθεί να το κάνετε.
  8. Οι δωροκάρτες που έχουν αγοραστεί μέσω του Fresha θα εμφανίζονται στην ενότητα Δωροκάρτες .

Για να αγοράσετε μια συνδρομή online:

 

  1. Εισέλθετε στη Fresha,είτε μέσω της εφαρμογής,είτε μέσω του ιστότοπου μας.
  2. Κάντε κύλιση προς τα κάτω έως την ενότητα Συνδρομές και επιλέξτε τη συνδρομή που θα θέλατε να αγοράσετε.
  3. Αν είστε ευχαριστημένοι με τη συνδρομή που επιλέξατε, κάντε κλικ στη Συνέχεια.
  4. Όταν φτάσετε στο checkout, επιλέξτε ή προσθέστε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής σας και κάντε κλικ στην Πληρωμή τώρα. Αν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα λογαριασμό στο Fresha, θα σας ζητηθεί να το κάνετε.
  5. Οι συνδρομές που έχουν αγοραστεί μέσω του Fresha marketplace θα εμφανίζονται στην ενότητα Οι συνδρομές μου.

Μας αρέσει να διαβάζουμε τα σχόλιά σας, το ίδιο και οι υπόλοιποι πελάτες. Για να μοιραστείτε τη γνώμη σας και να γράψετε μια κριτική για το προσωπικό και τις υπηρεσίες που λάβατε, μεταβείτε στην ενότητα Τα ραντεβού μου και επιλέξτε τα Προηγούμενα ραντεβού τα οποία θέλετε να αξιολογήσετε.

Εναλλακτικά, κάντε κλικ στο σύνδεσμο Κριτική στο ευχαριστήριο μήνυμα που λαμβάνετε μετά το ραντεβού σας.

Αν ένα ραντεβού έχει ακυρωθεί από εσάς ή τον πάροχο υπηρεσιών, δεν θα είστε σε θέση να γράψετε κριτική. Μπορείτε να γράψετε κριτική μόνο όταν έχει πραγματοποιηθεί το ραντεβού.